понеделник, 6 декември 2010 г.

арт пърформанс инсталация с елементи на разхищение

основното занимание на една блудница в лудница е да блуждае, да блудства и да лудства, но също така, поради необходимостта от някакво развитие, й се (т.е. ми се) налага и да си полягвам, което пък обичам да правя гола (само понякога си слагам чорапи, но то е за сексапил), и да разсъждавам за живота, който е така опияняващ в многообразието си, или в многоалкохолието си. занимавайки се с тези изключително обществено отговорни дейности, стигнах до концепцията на единствения си и най-нов, но също така и най-стар проект, който да покрие голяма част от интелектуално-творческите въжделения на съвременния столичен, а защо не и национален арт елит. в съмнително балансираното ми съзнание изникна дълбока идея, която да отпуши няколко чакри в така западащото съвремие. 
арт пърформанс инсталация в полудействие
сега сериозно и по темата. готов е проектът за МОЯТ, единствен и недокоснат, арт пърформанс инсталация. той е тук, за да повдигне много въпроси и да покаже декадентството на модерните отношения. замисляли ли сте се за отношенията в днешния свят, за любовта, която искаме, не сме ли се превърнали в едни консуматори на любов и на човещина, без да осъзнаваме, че всъщност силата ни е в отдаването. това е новият бич, новата епидемия в душите ни. затова аз избрах да прочета една творба, наречена "Любов по време на холера", където сами се сещате къде са метафорите-любовта е оскъдна и търсена стока, а холерата, унищожаваща всичко по пътя си, сме ние-ненаситните консуматори. арт пърформанс инсталацията ми се състои в това да лежа гола, четейки гореупомената книга във вид на хвърчащи страници, които захвърлям като употребени салфетки, след като ги изчета. в същото време, на всеки кръгъл час, аз посягам сама на себе, показвайки егоизма на съвременния човек, търсещ собственото си удоволствие и способен да отдаде любовта си най-вече на себе си. дълбочината и многопластието на творбата са ясни за всеки виждащ, надявам се. продължителността на пърформанс инсталацията е 4 (четири) часа. за въпроси и философски доуточнения, можете да ме търсите навсякъде. 

4 коментара:

  1. Ти си еманация на концептуализма в най-чистия му вид. Марина Абрамович може да се пукне от яд ;)

    ОтговорИзтриване
  2. благодаря ти, че използва една от любимите ми думи, това значи много за мен. иначе тази госпожа е изключително инспиративна, но имаме различни концепции, може някога да направим пърформанс-дует...с цената на много компромиси.

    ОтговорИзтриване
  3. хаха, не си струва да правиш компромиси заради дует с госпожата, само тя ще намаже от такава колаборация, защото ще се е отъркала в самороден талант ;)

    ОтговорИзтриване
  4. ааа, сега разбирам защо толкова хора искат да ми се отъркват, ето още едно доказателство за моя пърформанс!

    ОтговорИзтриване