неделя, 17 юли 2011 г.

барби-захвърлена в калта

В крайните и неелитни столични квартали, напоследък се наблюдава интересен феномен с материално-маркетингов характер. Вие ще прдположите, че това е ромско пренаселване с цел източване на еврофондове или пък рекламна кампания на торбички от големи вериги магазини, които да украсят неприятно раззеленяващите се дръвчета и храсти, но не! Обществото и корпорациите отново са помислили за най-малките и бъдещето на България чрез новата серия от световноизвестната чаровна палавница Барби. С оглед на заобикалящата ни действителност и актуалните обществени теми, след предварително маркетингово проучване сред латентни подрастващи чалга звездички между 4 и 8 години, многодипломните специалисти на международна водеща компания, пуснаха атрактивна серия Барбита, които, за съжаление, не действат като барбитурати. Паралелно с пускането на африканския пазар на "Хомобарби, изнасилена и разчленена от група черни нерези", която е най-големият хит сред южноафриканските демократично подрастващи сладуранки, на българския пазар се появява не толкова скандалната и шокираща, но същевременно привличаща вниманието на родните медии "Барби, захвърлена в калта". Интересното при нея е кореспонденцията между реалност и фикция, както и прякото влияние върху асоциативните центрове на потребителите с активни такива (които обаче не са таргет група на кампанията). "Барби, захвърлена в калта" е съчетана и с иновативна рекламна кампания, в която уччастват ограничен брой Барбита, подхвърлени в калните локви около най-актуалните квартални магазини, в които соевите кренвирши са с 3 стотинки по-евтини, отколкото в останалите, но пък не се полагат повече от три на човек и пет на жена, за да се пресекат всякакви опити за черно тото с кренвирши и укриване на данъци от последните. Малки гофрирани момиченца са чути да възкликват радостно с типични "въй" и "малии", отхапвайки от детския си чийзбургер, като според потвърдени източници са захвърляли доказаните играчки на мистър Роналд, за да се окалят заедно с "Барби, захвърлена в калта" в калта.







2 коментара:

  1. Това е една много добра маркетингова стратегия, несъмнено дело на експерти. Знаем, че производителите на Барби постоянно разширяват диапазона на професионална реализация на неповяхващата дама, но ето че тук правилно са се ориентирали да направят и Барби, която явно се е провалила професионално и затова се валя в калта. И правилно. Добре е малките момиченца в БъГъ отрано да свикват с перспективата, която се очертава пред тях, а именно - непосредствено след абитуриенския бал да минат през кабинета на д-р Енчев, след това на борсата за безработни и в крайна сметка (съвсем резонно) в калта. Благодарим ви, д-р Енчев, благодарим ти, Барби!

    ОтговорИзтриване
  2. и все пак сред професионалните и сериозни анализи по темата се прокрадва и версията на А. Янкович, според която Барби е била пребита (и вероятно захвърлена в калта) от двама гейове, желаещи да се доберат до Кен. несъмнено с цел да се отклони вниманието от истинската стратегия и едновременно с това да се хвърли поредната порция кал върху гей общността

    http://www.youtube.com/watch?v=cQvWFDZlBIY

    ОтговорИзтриване