сряда, 23 март 2011 г.

посттоталитарна неоърбън мусака*

наскоро реших да се опитам да изкарам един нормален средностатистически ден, като основата на това изкарване е мнимата хетеросексуалност, защото реалната хомо такава е голям социален проблем и трябва да се борим постоянно за изкореняването й. както и да е, в моите представи средностатистическата мнима хетеросексуалност се състои в това да ядеш, пиеш и гледаш телевизия с мъж и да обсъждате важни житейско-политически въпроси. така се случи, че попаднахме на едно средностатистическо предаване от тип политическо токшоу с остроумна едрогърда водеща и единствения обичан повече от Азис гост в българския ефир, а именно БъБъ (познат и като онзи, чието име не споменавам). от една страна това ми се стори като знак от съдбата, тъй като всички сме наясно с чудодейното влияние, което има ореолната личност на Бъбъ, върху хомо настроената част от женското съсловие, значи може чудото да се случи, може дори провидението да замени второто раждане на Месия за излекуване на всички нещастни лесбийки, а всъщност може би Бъбъ е самият Той, толкова въпроси и догадки се въртяха в главата ми. тогава, докато отхапвах от една средностатистически люта чушчица, обичаният гост уведоми мен, в съвкупност с цялото овчедушно народонаселение, че трябвало да си садим картофи. аз не обичам много картофи, но след като онзи, чието име не споменавам, казва, ще садя, то се е видяло. за съжаление пред крехката ми личност възникнаха няколко проблема, които трябваше да бъдат решени по осторумен начин. 
първо, голям проблем се оказа, че нямам село, сещате се, при баба и дядо, козички, кокошчици, доматиту. често хората се възмущават от този факт и съм била неприемана в немалко клики поради яснотата, че след като нямам село, мразя природата (това е неоспорим и логически обоснован факт, както и този, че след като съм лесбийка, мразя мъже, точка, т.е. удивителна). е, знам, че трябва да имам комбинативна мисъл, затова започнах да гледам градинката в междублоковото ни пространство с особена нежност в очите. всяка нощ, точно в 2:45, ставах и тайно разчиствах коравата почва от натрупаните боклуци, на няколко пъти ми се наложи да се сръфам с местната помиярска банда (което трябваше да ме насочи към по-нататъшните ми проблеми) за някои от огризките, но с упорит труд и постоянство на духа, успях. предстоеше много по-изтънчената част на технологията на садене и отглеждане на картофи, за която се информирах лично от официалния сайт на Бъбъ, който поради орязване на бюджета е и официален сайт на Министерски съвет или нещо подобно. там съвсем подробно и с чертожни схеми беше обяснено как да се отгледа един здрав български картоф с помощта на позволената от закона гемео помощ. тогава изникна и вторият, вече заложен като картофен зародиш, проблем-кварталните кучета. тези, иначе най-добри приятели на кварталните бабки и малчугани, решиха, че им е най-удобно да ми наторяват градинката, може би са го направили от добро сърце, но не разбираха, че този метод го няма в указанията. опитах се да оградя картофената си нивичка с по-здрава ограда, но кварталния домсъвет реши, че това е противокучеконституционно, защото съм ограничавала свободата на движение на най-добрите приятели на бабите и малчуганите, затова ми се наложи да взема по-радикални мерки. не искам да описвам подробностите около това как бабите и малчуганите в квартала останаха без най-добри четириноги приятели и колко ми костваше направата на кайма, но резултатът е, че благодарение на онзи, чието име не споменавам (ОЧИНС) направих една прекрасна мусака, само от квартални продукти, с която спечелих мъж, чиято любов минава през стомаха и спокойни нощи, неизпълнени с кучешки лай. заключението е: благодаря ти Бъбъ!
*може да се чете и като неототалитарна постърбън мусака

4 коментара:

  1. Три пъти кратко и отривисто "ура" за ОЧИНС!!!
    Тази смела и иновативна агро-политическа стратегия ни качва директно на аутобана за Шангри-Ла (което всъщност вероятно е Самоков, поне аз така си го представям, раят на земата трябва да е отрупан с картофи, кой от кой по-божествени).
    Това на пръв поглед простичко решение, саденето на картофи, изисква цялостно обновяване на всички държавни ресори. Ето например образованието, и по-конкретно музикалното такова. Песента:
    "Дилмано Дилберо, Дилмано Дилберо,
    кажи ми как се сАди пиперо"
    вече не е актуална. Редно е да се преправи на:
    "Боймано Борберо, Боймано Борберо,
    кажи ми как се сАди компЕро"
    та още от малки децата да се учат на адекватен начин, по който като пораснат и станат пълноценна част от целокупния български картофопроизводителен народ ще си повдигат духа садейки светлото бъдеще.
    Аз няма да губя време и още сега ще изтичам до близката железария да си купя една малка мотичка. Оттук насетне тя ще е моята вярна спътница в живота, с мен ще бъде в кОпането, в саденето, в "набавянето на кайма", в яденето на мусака, дори вечер в сладките сънища за светлото картофено бъдеще!

    ОтговорИзтриване
  2. хахаха, Боймано Бомберо трябва да е, защото бомберо на испански е пожарникар :)

    ОтговорИзтриване
  3. хахахаха! йеее, Боймано Бомберооо!

    ОтговорИзтриване
  4. ХАХАХАХАХА пракрасно, вдъхнових се сутрешно и мисля да се хващам още довечера с опити да развивам подобна дейност в най-елитния столичен квартал-Мусагъсеница! Чувала съм, че там почвите са по-благодатни от тези в Хаджи Димитър, поради непосредствената близост до метрото (не може да няма подобна зависимост). Също така мусагенските кучета, за разлика от тези в Долната Земя (Сухата река, Х.Д.) са с древен произход и вече са оформили собствена цивилизация, така че съм убедена в свещената им тор!
    Смятам дори да развия бизнес с картофите и да ги предлагам на елитни столични ресторанти, да ги сервират сурови така че клиентите им да вдигат температура и на другия ден да могат да не ходят на работа!
    Амин!

    ОтговорИзтриване