четвъртък, 22 декември 2011 г.

поради лекото забавяне на коледния разказ, с който всички фенове на този блог ще бъдат поздравени, тук пускам нова рубрика, която да задоволи цялото ми интелектуално търсене. за оправдание трябва да се знае, че ксанаксът свърши!
наскоро препрочетох забавната математика от детството си, която ми послужи като муза за МОИТЕ забавно-математически задачки. моля
задача 1: Ана и Веси са лесбо двойка. Ана е спала с половината любовници на Веси, които са една трета от средно-аритметичното на двете. Любовниците на двете общо са 10% от жените в София, според статистическия годишник на НСИ за 1998, но 12 от тях не си признават и не се броят. Колко лесбийки живеят в Димитровград? 
Изпращайте отговорите си на непубликувания ми мейл, или в най-близкия клуб на управляващата партия. всеки, отговорил вярно и научно обосновал се, ще спечели специален коледен подарък от "оня списък".

2 коментара:

  1. Опитах се сама да го сметна, после търсих отговор в учебника по Алгебра и Георафия, като ги merge-нах по средата, но отговор не дойде. Не знам защо учителката ми по математика от гимназията ми затвори телефона, като й се обадих да я питам какъв е отговора. От форумите на майкрософт намерих подходящата формула за ексел и той даде следният отговор:
    Който няма цветен телевизор, няма да яде халва, освен ако не нареже на ленти две ендришета и едно индийско орехче.

    ОтговорИзтриване
  2. Словесни задачи - тва е по-трудно дори от обувки с връзки! Но ако лесбийките в целия свят са 12 колко ли биха могли да са в Д-град...
    http://www.youtube.com/watch?v=YcHHuqpOk8A

    ОтговорИзтриване