неделя, 4 декември 2011 г.

За жените, баничките и още нещо (проучване с елемeнти на разсъждение)


Здравейте, мои стремглаво увеличаващи се почитатели (аплаузи-поклон)! Отново ни гостува моята любима-Доктор, която ще ви запознае с изводите си от поредното социално изследване, което привлече нейния интерес. Като съвсем бледо оправдание за временната й липса, искам да кажа, че тя пише материалите си на изключително нетрайни материали като пясък, утринна роса и изгревни слънчеви лъчи и за асистентката й, която се занимава с техническата част от проектите й, е изключително трудно да съхранява творческите й излияния и всички трябва да сме й благодарни за себеотдайната й работа! Имайте предвид, че това е материал, резултирал преди известно време и може някаква част от вас да са запознати с него, но все пак има и щастливци, които тепърва прохождат в блудната Вселена, чувствайте се поздравени!Ето и какво има да ни сподели Доктор <3: 
Сред заниманията си с агънца, овчици, котенца и всякакви други млади представители на фауната, към която не крия слабостта си, успях да намеря време и да пообиколя необичайни за мен ареали на градската среда, подпомогната от верни сътрудници, които всеотдайно работиха за каузата без никакво материално-парично щение. Наблюденията ми, тук и там, показаха, че в града има едно място, което е изключително специфично по своята природа и свойства, т. нар. градски транспорт. Самата аз, страдайки от изключително беден опит в тази сфера, бях много изненадана от новата вселена, която открих. Тази градска клоака, в която започват и завършват много радостни и тъжни истории, много човешки съдби се променят, обменя се толкова интелектуален, емоционален и вирусен материал, ме порази с безкрайните си възможности. И ето, наблюдавайки, забелязах един интересен феномен. Ще го разгледам само във феминисткия му аспект, тъй като именно той има пряко отношение към нашите интереси. Феноменът наречен „Баничка в тролея/рейса/трамвая”. Баничката, сама по себе си, е един хибрид между традиции, модернизъм, ърбън култура, фешън уклони и е събрала в себе си многовековната история на културата и последните модни тенденции в тестотворчеството.
Забелязвали ли сте непознатата, която ръфа баничка в превозното средство? Може и да е позната, но за това после. Оказва се, че това се случва по всяко време на градскотранспортното работно време. Независимо дали е нечия закуска, вечеря или пиянско похапване . Непознатата, заръфала баничка в рейса, изниква сред тълпите от вдигнати ръце. Тя стои спокойно в някой ъгъл на транспортното средство или пък е седнала и невъзмутимо отваря нежната си паст, поглъщайки тестеното удоволствие. Това е като една времово-пространствена дупка извън нашата вселена, която поглъща всички ежедневни битови проблеми и ни възнася някъде в четвъртото измерение. Тогава транспортното средство подрусва, влизайки в поредната незапълнена дупка (за съжаление, въпреки големите ми усилия, все още има такива) и магията се разваля. Ние (аз и моите сътрудници) открихме една много интересна зависимост, която би помогнала на всички вас, дами, в успешното търсене на партньор в живота (партньор да се разбира партньорка). Оказва се, че изборът на баничка и начинът на консумирането й, са пряко свързани с характера на жената и сексуалните й практики. Така че, опознаването на баничните навици на една жена би ви спомогнало при тълкуването на нейната същност.
Започвайки от подбора на тестения продукт, трябва да се спрем на няколко принципни разновидности. А именно: по своята природна същност баничките биват няколко вида-вита, права, бутер, а има и т.нар. софийска (която, обаче ми се струва, че е права в същността си). Наблюденията ми и задълбоченото проучване показаха следните заключения: дамите, предпочитащи вита баничка са доста претенциозни, изпълнени с изисквания към партньора. При тях е трудно да се разбере какво точно искат, защото във всеки един момент те пожелават още и още различни неща и на един обикновен смъртен би му било доста трудно да разгадае същността на желанията им. А и, честно казано, май те самите не могат да я разгадаят. Дамите, предпочитащи права баница, напротив, обичат яснотата и бързите решения. При тях няма да има „обичам те, не те обичам”, а направо „искаш ли айрян?”. Ако попаднете на жената „права баница”, бъдете сигурни, че отношенията ви ще бъдат ясни и точни. Бутер баничката, от своя срана, е една необятна вселена от слоеве и пластове, от различни нива на комуникация, развитие, разбиране. Жената „бутер баничка” никога няма да ви доскучае. При нея винаги ще намирате нещо ново и интригуващо, на което досега не сте обърнали внимание. Определено жената „бутер баничка” е жена за цял живот. Стигаме до изкуствено създадената разновидност „софийска баница”. Това е естествено продължение на тенденцията жените да крият произхода си. Една софийска баница не ви прави софийски баници, момичета! Може да се каже, че жената „софийска баница” много прилича на правата такава, но с повече претенции и мазнина.
След видовото разграничение на различните баници, следва и най-същественото от цялото синтагматично разпределение на жените, а именно, начинът им на ядене на баницата. Както би се изразил народният поет „налапай го!”, но в случая е по-скоро „налапай я!”
Гледайки как нежните или груби женски ръце държат намазнената бакалска хартия и от време на време някое отчупено листо тесто се спуска ефирно към мръсния под на транспортното средство, не може да не се развълнуваме духовно-физически. Това романтично и леко метафизично действие предизвиква пеперудено трепкане във всеки празен, а и в някои пълни стомаси. Понякога е съпроводено с леко прималяване, виене на свят или изтръпване на петите, но винаги резултатът е налице (или накорем).
Жените са нестихващо многообразие, което е вътрешно необозримо незадоволимо, но все пак моята цел и житейска мечта е да ги опозная и обхвана цялото множество, клонящо към безкрайност. Това, което пламенно бих искала да споделя с вас е типологията на отхапването от тестеното удоволствие, съпоставена с креватните техники на всяка консуматорка (както на кулинарно, така и на любовно удоволствие). Забелязах няколко типични положения, които са много характерни за определени нежни прослойки. Има един тип жени, които са особено настървени в ръфането и отхапването от своята баничка, а понякога и от чуждата. Те я гледат с дълбоко желание, граничещо със страст, а когато най-накрая успеят да се усамотят емоционално и да се отдадат на оралното удоволствие, захапват настървено края на баничката. Това настървение и страст говорят за силно емоционални натури, заредени с голямо желание и отдаденост в леглото. Както нетърпеливо захапват баничката си, така и бързо-бързо те ще положат най-съкровеното ви в своята паст. При тях притеснението е да не се самозабравят прекалено и да не ви гризнат болезнено. Ако успеете да сложите границата между болката и удоволствието, може да ви се случат чудеса. Лично аз не обичам да слагам тази граница, но знам, че не всички дами са толкова авантюристично настроени. Друг разпространен тип баничкоядячки са така наречените „смуут ийтърс”. Те дълго гледат баничката с копнеж и нежност. Обмислят и си фантазират как точно биха я захапали, отхапали, предъвкали и глътнали. Ритуалът на храненето им е дълъг и силно емоционално зареден. Този тип жени са много внимателни и наслаждаващи се на всеки детайл в партньорката, независимо дали той им харесва, или не. Те биха обходили всяка част от тялото ви така внимателно, както биха осмукали и последната мазнинка от баничката. Удовослтвието от консумацията на каквото и да било е сублимно, а всички знаем, че това е изключително повдигащо либидото.
Има и жени, които хапят, късат, гълтат прибързано и без да се съобразяват с това, че може част от съкровената има баничка да отиде нахалост. Това са жените „рошави зайци”. Те са прибързани и небрежни в леглото, често се случва да са леко занемарени и да не изчакват фийдбек за поведението си. Действат и минават на следващата баничка, а понякога и на по-лошо-тутманик….

1 коментар: